Filter

<< Klik voor de index >>

Navigatie:  Coördinator > Opties >

Filter

Vanuit de Beheerder krijgt u als Coördinator een standaard-set met vragen die u kunt gebruiken. Het is zeer goed mogelijk dat hier onderwerpen in staan die u helemaal niet wilt gebruiken.
Met het filter kunt u aspecten selecteren die u beschikbaar wilt stellen binnen uw sjablonen en selecties. Dit betekent dat niet geselecteerde aspecten niet getoond worden. U selecteert dus alleen de aspecten die relevant zijn voor uw organisatie.

WarningDoor gebruik te maken van het filter sluit u eventuele nieuwe aspecten niet uit. Deze worden automatisch aan uw beschikbare vragen toegevoegd. Hiermee wordt voorkomen dat nieuwe (branche-)vragen worden uitgesloten van deelname, zonder dat u dat weet. Zo bent u altijd compleet. Mocht u toch geen gebruik van de vragen willen maken, dan kunt het filter uiteraard aanpassen.

Hoe werkt het?

Onder het tabblad Opties kiest u voor het sub-tabblad Filter.

Kies voor Toevoegen om een filter aan te maken.

Geef het filter een naam. Bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam.

Nu kunt u bepalen welke aspecten u wilt opnemen in uw vragenset. Indien een aspect is aangevinkt zal deze gebruikt worden in uw vragenlijst.

Als u klaar bent met het bepalen van de onderwerpen kiest u onderaan voor Opslaan.

Het filter is aangemaakt.

In het voorbeeld zijn de aspecten 'Bezoekers: Wachtruimte en Toiletten' en 'Rookruimte' niet beschikbaar. Deze vragen worden dus niet gebruikt binnen deze coördinator.

Filter_coordinator

info_lightArbonaslag houdt geen rekening met het filter. Dit betekent dat hier alle beschikbare vragen in staan die mogelijk voor u beschikbaar zijn gesteld.