<< Klik voor de index >> Navigatie: Beheerder > Account- en RI&E beheer > Coördinatoren > Toevoegen coördinatoren |
Een coördinator is de ‘super-user’ van Regis’t binnen een organisatie, regio of afdeling. Hij is onder andere verantwoordelijk voor het starten van nieuwe onderzoeken en het bewaking van de voortgang.
1.Klik op het tabblad Account- en RIE-beheer;
2.Klik op het subtabblad Coördinatoren;
3.Klik op Coördinator toevoegen.
U kunt de instellingen van de coördinator gaan bepalen.
De velden met een zijn verplicht. De overige velden kunt u naar eigen inzicht invullen.
4.Licentie*: Hier geeft u aan hoeveel deel-RI&E’s en enquêtes deze coördinator kan uitzetten.
5.Groepen: hier gaat u bepalen tot welke vraaggroepen de coördinator toegang heeft;
6.Werkplekopties: Hier kunt u aanvullende functionaliteiten, zoals de Quickstartmogelijkheid ter beschikking van de coördinator stellen.
7.Overzicht van menu-items Coördinator
U kunt hier instellen welke tabbladen deze Coördinator ter beschikking staan. U kunt bijvoorbeeld functionaliteit die u niet gebruikt/waarin uw vragenlijst niet voorziet, blokkeren. Indien u voor meer Coördinatoren steeds dezelfde instellingen moet maken, kunt u dit beter via subtabblad Rollen instellen. Zie hiervoor ook het aparte hoofdstuk Rollen.
8.Overzicht van menu-items Gebruiker
U kunt hier instellen welke tabbladen de Gebruikers onder deze Coördinator ter beschikking staan. U kunt bijvoorbeeld functionaliteit die u niet gebruikt/waarin uw vragenlijst niet voorziet, blokkeren. Indien u voor meer Gebruikers steeds dezelfde instellingen moet maken, kunt u dit beter via subtabblad Rollen instellen. Zie hiervoor ook het aparte hoofdstuk Rollen.
9.Actieve rapportages: Coördinator
U kunt hier instellen welke Overzichten deze coördinator ter beschikking staan. U kunt bijvoorbeeld Overzichten die u niet gebruikt/waarin uw vragenlijst niet voorziet, blokkeren.
Met de link Rapportages bijwerken voor alle gebruikers in rol Coördinator kunt u de zojuist gemaakte toekenning van rapportages gelijk maken bij alle andere Coördinatoren. Dit is handig als er bij een update van Regis't nieuwe overzichten bij zijn gekomen, waarvan u de Coördinatoren wilt laten profiteren. Met een druk op de knop hebben alle Coördinatoren dan de beschikking over het rapport en het voorkomt dat u alle Coördinatoren stuk voor stuk moet langslopen om het rapport toe te kennen.
10.Actieve rapportages: Gebruiker
U kunt hier instellen welke Overzichten de Gebruikers onder deze Coördinator ter beschikking staan. U kunt bijvoorbeeld functionaliteit die u niet gebruikt/waarin uw vragenlijst niet voorziet, blokkeren.
Met de link Rapportages bijwerken voor alle gebruikers in rol Gebruiker kunt u de zojuist gemaakte toekenning van rapportages gelijk maken bij alle andere Gebruikers. Dit is handig als er bij een update van Regis't nieuwe overzichten bij zijn gekomen, waarvan u de Gebruikers wilt laten profiteren. Met een druk op de knop hebben alle Gebruikers dan de beschikking over het rapport en het voorkomt dat u alle Gebruikers stuk voor stuk moet langslopen om het rapport toe te kennen.
11.Kies de gewenste ondersteuningsinstelling*.
12.Vul de persoonsgegevens van de coördinator in.
13.Kies het wachtwoord van de coördinator, of kies voor Genereer nieuw wachtwoord als u deze automatisch wilt laten vullen.
14.Kies de interface-taal van de Coördinator.
15.Plaats een vink bij Stuur de gebruiker een welkomstmail als u de nieuwe coördinator een uitnodiging met onder andere zijn inloglink wilt toesturen.
16.Nadat u op OK heeft geklikt, komt u terug in het overzicht Coördinatoren.
Aanpassen coördinator
1.Klik op de naam van coördinator die u wenst te wijzigen;
2.Pas de gegevens aan;
3.Klik op OK om de wijzigingen op te slaan.
Verwijderen coördinator
1.Klik op de naam van coördinator die u wenst te verwijderen;
2.Klik op Verwijderen;
3.Klik op OK om het verwijderen te bevestigen.