<< Klik voor de index >> Navigatie: Coördinator > Gebruikers > Toevoegen van een gebruiker |
|
1.Klik op het tabblad Gebruikers;
2.Klik op de knop Gebruiker toevoegen.
3.Voer het e-mailadres van de gebruiker in. Kies daarna voor Volgende.
4.Voer zoveel mogelijk van de detailgegevens van de gebruiker in zoals: voornaam, achternaam en functie. De velden met een zijn verplicht. De overige velden kunt u vrijblijvend invullen.
Wilt u niet dat de nieuwe gebruiker een e-mail ontvangt om te melden dat hij als gebruiker is aangemaakt, verwijder dan het vinkje bij Stuur de gebruiker een welkomstmail. Dit kan handig zijn als u een RI&E-plan aan het opstellen en voorbereiden bent, en nog niet de betrokken personen wilt informeren.
Let op: deze automatische e-mail kan niet in een later stadium alsnog automatisch worden verzonden. Kies daarna voor Volgende.
5.De laatste stap is het toekkennen van de rapportages. Via de >> > < << kunt u rapportages toekennen of verbergen. De toegekende opties zijn de rapportages waarover deze gebruiker kan beschikken. Klik op GEREED om de gegevens op te slaan.
6.De gebruiker is toegevoegd. Nadat u op OK heeft geklikt, komt u terug in het Overzicht gebruikers.
Daar ziet u alle gebruikers met hun e-mailadres en de datum wanneer zij voor het laatst zijn ingelogd. U kunt de lijst op de kolomtitels sorteren en u kunt op een aantal kenmerken zoeken.
U kunt de lijst op de kolomtitels sorteren en u kunt op een aantal kenmerken zoeken.
Wanneer een gebruiker alleen als actiepunthouder in het systeem voorkomt, zal er een vinkje zijn geplaatst in de tabel Uitvoerende. Betreft het een gebruiker die (tevens) een meekijk-account heeft, zal er een vinkje in de tabel Kijkt mee geplaatst zijn. (De meekijkfunctie is een geavanceerde optie van Regis’t. Meer informatie hierover vindt u in de bijlage ’Meekijkfunctie’.