<< Klik voor de index >> Navigatie: Gebruiker > Sjablonen |
Met behulp van sjablonen is het mogelijk om vooraf selecties te definiëren om de medewerker die de selectie uitvoert, te assisteren met het selecteren van onderwerpen om een (deel)RI&E uit te voeren. Sjablonen zijn dan voor die gebruiker een uitgangspunt.
Het sjabloon is een hulpmiddel en kan door de uitvoerende persoon bij een selectie van een deel-RI&E worden aangevuld en/of beperkt. |
1.Klik op het tabblad Sjablonen;
2.Klik op Toevoegen;
3.Geef het sjabloon een naam;
4.Klik op Bewaren;
5.Klik op Selectie (het blauwe symbooltje aan het begin van de regel);
6.Selecteer vervolgens de onderwerpen die u wilt toevoegen aan het desbetreffende sjabloon door het plaatsen van een vinkje voor het desbetreffende onderwerp. Nadat u de onderwerpen heeft aangevinkt, klikt u op Selectie opslaan om het sjabloon op te slaan.
Indien u de naam van het sjabloon wilt wijzigen, dan klikt u in het overzicht op het potloodje achter de naam van het sjabloon, vervolgens past u de naam aan en u klikt op OK.
Om het sjabloon te verwijderen, klikt u in het overzicht op de naam van het sjabloon, vervolgens klikt u op het rode kruisje achter de naam van het sjabloon.
In de kolom Eigenaar ziet u wie het sjabloon heeft gemaakt en daarmee in beheer heeft. Sjablonen die niet door uzelf zijn gemaakt, kunnen bijvoorbeeld door uw Coördinator of Beheerder zijn gemaakt. Deze sjablonen ziet u wel staan en kunt u ook toepassen, maar niet wijzigen of verwijderen. |