Organisatiekenmerken

<< Klik voor de index >>

Navigatie:  Bijlage >

Organisatiekenmerken

Organisatiekenmerken zijn een optie voor organisaties die een eigen licentie op Regis't® hebben. Organisatiekenmerken hebben als doel om delen van de organisatieboom beter in te kunnen delen.

Organisatiekenmerken zijn bruikbaar binnen de 3 niveau's van de organisatieboom:

Bedrijf

oAfdeling

Werkplek

De beheerder stelt per niveau in welke kenmerken beschikbaar zijn. Ieder kenmerk krijgt een eigen naam en datatype.

b_organisatiekenmerken_zoom50

Een voorbeeld hiervan is een bedrijfskenmerk met de naam 'Provincie' en het datatype 'Tekst'. Hiermee krijgt ieder bedrijfsniveau een extra invoerveld met als Label 'Provincie'. Deze kan in dit geval handmatig ingetypt worden.

c_organisatiekenmerken_zoom50

Bij ieder bedrijfsniveau kan deze waarde ingevuld worden.

Op dit moment zijn de datatypes 'Tekst' (enkele regel) en 'Memoveld' (meerdere regels) beschikbaar.

De organisatiekenmerken worden op dit moment getoond binnen de rapportages RO-02 en RO-03 met de exportversie: Excel Uitgelijst