<< Klik voor de index >> Navigatie: Regis't APP > Veel gestelde vragen |
Waar kan ik terecht met mijn vragen?
Deze handleiding is met grote zorg samengesteld. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen per e-mail via klantenservice@kmosolutions.nl of per telefoon met 055-5383400. |
Is de app geschikt voor mijn toestel?
Doordat de techniek is opgebouwd in HTML5, is dit voor ieder toestel geschikt. Mocht het zo zijn dat uw toestel niet goed werkt met de APP, dan horen wij dat graag. |
Ik zie geen onderzoeken in mijn hoofdscherm staan. Hoe kan dat?
Uw coördinator dient voor u onderzoeken klaar te zetten die u kan gaan invullen. Dit betekent dat u moet wachten op uw coördinator. Indien u zelf ook de coördinator bent kunt u inloggen op uw desktopversie, en een onderzoek aanmaken. Vervolgens ziet u na het verversen uw onderzoek terug in de APP. Andere redenen kunnen zijn: •Bij het onderzoek is de optie 'Individuele Vragen Verwijderen' geactiveerd. Deze stap is alleen te gebruiken in de desktopversie. •Een vraag heeft als antwoord Deskundige nodig. U kunt in de desktopversie de stap afronden. |
Kan ik alleen onderzoeken uitvoeren op mijn tablet?
Dat klopt. Enquêtes en Externe Aspecten kunnen niet op een tablet ingevuld worden. Maak hiervoor gebruik van de desktopversie. |
Als ik de maatregelen wil gaan invullen logt hij in op de desktopversie. Hoe kan dat?
Dit klopt. De Maatregelen- en Maatregelen en Actiepuntenfase is niet beschikbaar in de APP. Vanaf versie 10.4 is het wel mogelijk om direct vanuit de APP in te loggen op de desktopversie om zo toch direct verder te gaan met het onderzoek. |