Beantwoorde vragen en aanpak van de knelpunten

<< Klik voor de index >>

Navigatie:  Gebruiker > Beoordeling >

Beantwoorde vragen en aanpak van de knelpunten

Nadat stap 1 (na eventuele afkeur en herbeoordeling) is afgerond, komt u uit in stap 2. U ziet het onderstaande scherm.

_img78

De volgende handelingen dient u per aspect uit te voeren. Na het beoordelen van een aspect keert u terug naar het bovenstaande scherm. Daar kunt u een ander aspect beoordelen of terugkomen op een al beoordeeld aspect.

Klik op een aspect om het onderstaande scherm op te roepen.

_img79

Positief beantwoorde vragen

U kunt met deze informatie de ernst van de eventuele knelpunten die in dit aspect zitten, relativeren.

Vragen met antwoorden ter kennisgeving

Degene die de vraag heeft gemaakt, staat niet toe dat er opvolging plaatsvindt (deze vraag heeft dus geen goed of fout antwoord). U kunt met deze informatie de ernst van de eventuele knelpunten die in dit aspect zitten, relativeren.

Knelpunten zonder opvolging

U krijgt nu alle knelpunten te zien waarvan besloten is dat ze geen opvolging behoeven. De reden die hiervoor is gegeven, is aangegeven. Bepaal of u het hiermee eens bent.

Zo nee, selecteer dan Nee door op het rondje ervoor te klikken en geef een reden in waarom u wel van mening bent dat dit knelpunt opvolging behoeft.

Indien u er zich wel in kunt vinden, laat u Ja geselecteerd staan en gaat u naar het eventuele volgende knelpunt.

Wanneer u alle knelpunten heeft behandeld, zet u een vinkje bij Ik ben akkoord…. en klikt u op Antwoorden opslaan.