<< Klik voor de index >> Navigatie: Beheerder > Vragenlijstbeheer |
Op dit punt kunt u uw eigen Vragenlijst samenstellen. In dit hoofdstuk behandelen wij:
•de structuur waarin u de vragen opneemt (en die bepaalt hoe de Gebruiker de juiste vragen kan selecteren).
•Het maken van de vraag zelf, inclusief voorgedefineerde oplossingen in de vorm van Standaard maatregelen.
Met de complete en gestructureerde vragenlijst is vervolgens nog het volgende mogelijk:
•Sjablonen om selecties van vragen voor vergelijkbare toepassingen eenvoudig te laten verlopen.
•Links naar onderwerpen, bijvoorbeeld op internet, die helpen bij de interpretatie van de vraag of de oplossing
•Thema’s en subthema’s om het resultaat per RI&E of zelfs de complete organisatie op subthema te kunnen rapporteren. Deze ‘structuur’ staat compleet naast de Groep- Proces- Aspectstructuur.
•Risico-analyse om bij geconstateerde knelpunten een kans*effect*blootstellingsanalyse uit te voeren. Aan de hand van die uitkomst kan dan worden bepaald welke knelpunten zullen worden opgevolgd.
•Het toepassen van een Filter, om een doelgroep selectief een deel van de Aspecten door te geven en hen niet-relevante informatie te onthouden.
De acties die u in het kader van Vragenlijstbeheer uitvoert, zijn standaard onmiddellijk beschikbaar voor uw Coördinator(en) en diens Gebruikers. Dit kan betekenen dat een Aspect dat u nog maar half van vragen heeft voorzien, al wordt gebruikt door een Gebruiker bij het selecteren van onderwerpen voor een RI&E.
Om dit te toch te kunnen sturen, is op alle relevante plekken een optie ‘Zichtbaar’ aangebracht. Hiermee kunt u ‘werk in uitvoering’ nog verbergen en op het juiste moment beschikbaar stellen door de informatie zichtbaar/beschikbaar voor uw coördinator(en) en diens Gebruikers te maken.